Як захистити своє волевиявлення на виборах

Осінні вибори 2012 року народних депутатів в Україні багаті нововведеннями.

Це і змішана система виборів, і відеоспостереження на дільницях.

Та чи додають ці заходи прозорості виборчому процесу?

Особисто я не вірю, що декорації змінять суть цього дійства.

Незважаючи на числені декларації про чесність і прозорість виборчої системи, проблема, на мою думку, у тому, що всі заходи спрямовані на контроль людей системою, без будь-якої можливості контролю людьми (виборцями) системи.

Тому я звернувся до ЦВК із проханням надати мені інформацію про результат (не підсумки) врахування волевиявлення на виборах народних депутатів України 28 жовтня 2012 року, в якій можна було б знайти номер свого бюлетеню і визначити – правильно його враховано чи ні.

Ось мій лист. lyst_do_cvk-pub

Квитанція про відправлення.

На сайті Укрпошти знайшов підтвердження вручення мого листа адресату.

Кілька слів про п.2 ст.7 Закону “Про вибори народних депутатів України”

Стаття 7. Таємне голосування

2. Членам виборчих комісій, іншим особам забороняється вчиняти будь-які дії чи розголошувати відомості, які дають можливість встановити зміст волевиявлення конкретного виборця.

ЦВК може скористатися положенням цієї статті щоб не дати мені інформацію, але в дійсності положення п.2 ст.7 забороняє вписувати в корінець бюлетеня прізвище або номер виборця у виборчому списку, а не опублікуввання номерів бюлетенів.

Продовження: “Відписка ЦВК“.

=-=-=-=-=

2 Responses to Як захистити своє волевиявлення на виборах

  1. Сповіщення: Відписка ЦВК « Java це просто

  2. Сповіщення: Чи варті довіри результати, засновані на даних, які неможливо підтвердити « Java це просто

Залишити коментар